Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Linn - 20 juni 2013 18:36

Then it was over for today, tomorrow, I've already been here for 1week :) does not feel like that, it almost feels like 1month.
But tonight it will be quiet, well be trying to cook some food for the second time Sendan I came here, then it will be watching a movie and cola with ice cream :)
Available tomorrow and then I'll get down and check on hop workout and take lots of pictures :) so will come to a photo bomb late :).
Then a funny thing that I've never seen anywhere else or know someone using, .... a vacuum cleaner to the horses, this vacuum we really them to get them clean :) .... think it's as funny every time :)


Då var det slut för idag, imorgon har jag redan varit här i 1vecka :) känns inte som så, känns nästan som 1månad.

Men ikväll blir det lugnt, ska väl försöka laga lite mat för andra gången sendan jag kom hit, sedan blir det film tittande och cola med glass :)

Ledigt imorgon och då ska jag ta mig ner och kolla på hoppträningen och ta massa bilder :) så kommer väl en till bildbomb sen :).

Sen en rolig sak som jag aldrig har sett någon annanstans eller vet att någon använder,.... en dammsugare till hästarna, här dammsuger vi verkligen dom för att få dom rena :).... tycker det är lika roligt varje gång :)


 



Av Linn - 20 juni 2013 09:34

bara lite bilder som jag tog igår i farten :)

just some pictures that i was taking yesterday :)

             


dammsuger upp bajs från hagarna

vacuuming up poo from paddocks

   


köpte en keps igår, börjar göra lite ont i pannan av att gå och kisa hela dagarna så fort man kommer utanför dörren.

bought a hat yesterday, starting to make a little pain in the forehead to go and squint all day as soon as you get outside the door.

 


gårdagens bränna från att ha dammsugit hagarna.

yesterday's burn from having vacuumed pastures

    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards