Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Linn - 10 juli 2013 17:58

Idag var det jag och Julie som tog ut hästarna och vi lyckades på 1h med att får ut hästarna :) jippie....annars brukar det ta 1½h.
Sen dök den nya tjejen upp så hon var med lite överallt idag tills hon efter lunch försvann, så kan man ju också börja sin första dag.
Men men, dagen flöt på hur bra som helst, jag släppte ut nya hästen Scarlett innan jag åkte på lunch och hon var hur cool lugn som helst :) super söt liten (stor) häst <3
Nu har det fått bli lite glass efter att jag kom hem vid halv fem, och imorgon så måste jag börja kl 7 istället, bara för att tränare som alltid är försenad vill börja lite tidigare pga alla flugor...men men jag får sluta kl 15 imorgon och så har jag min lediga dag på fredag :D så får se om jag tar en promend in till Waldachtal istället på fredag och kollar var dom har där :) sen får vi se vad dagen bjuder på :)



Today it was me and Julie took out the horses and we managed to 1hr to get the horses :) jippie .... otherwise, it usually takes 1 ½ hours
Then came the new girl up so she was a little all over the place today until after lunch she disappeared, so one can also start their first day.
But, but, the day flowed on how well any time I dropped off new horse Scarlett before I went to lunch and she was how cool calm anytime :) super cute little (big) horse <3
Now it's got to be some ice cream after I got home at half past five, and tomorrow I have to start at 7pm instead, just to the coach who is always late to start a little earlier because of all the flies ... but but I'll stop at 15 tomorrow and then I have my day off on Friday: D so will see if I take a promend into Waldachtal instead on Friday and check where they have there :) then we will see what the day offers :)



 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards