Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Zero motivation

Av Linn - 6 juli 2013 17:38

Varr inget skrivet i torsdags för att orken fanns inte, och i fredags var jag inte på bästa humöret...fredagen började med att dom på kontoret inte fattade simplaste teckenspråket man kan göra, och dom kan för övrigt bara prata tyska och polska....så där har jag ett litet problem. Sem hade jag inte fått mitt nya kort från banken, men kam ändå kolla på banken hur mycket pengar jag har på kortet, så tog en promenad dit igår och fick reda på att det står zero på mitt konto....kul.
Men idag har det varit en bättre dag, jag och darya jobbade imorse, och vi tog en snabb pause och åt lite smultron:). Sen skulle Julie gå ut och hjälpa marek att ta in uni hästarna, marek kommer in med en häst och jag säger till darya innan han kommer in i stallet "tror du Julie kommer in med en häst eller alla fyra som är kvar? " hon svarar "en hoppas jag verkligen"..marek lämnar hästen och går till hagen för att hämta nästa häst, dröjer då 3min innan Julie kommer springande in i stalöet och säger att fyra hästar springer lösa... darya och jag bara skratta.
Men nu ikväll blir det grillning och dricka hos marcel :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 6 augusti 2013 21:48


Snart är vi klara för ikväll och då blir det en snabb dusch och sedan krama kudden på em gång. Morgon pass imorgon och hoppdag samtidigt ...

Av Linn - 5 augusti 2013 17:33

Av Linn - 3 augusti 2013 22:45

Åkte till nagold efter jobbet, fick bli en speed shopping då affärerna stängde :/... Sedan en milkshake på ett mysigt café innan det var dags för en tur på kaufland :p hehe. Imorgon blir det en tur igen innan vi börjar jobba kl 14 Från igår dock...

Av Linn - 2 augusti 2013 15:42

idag var verkligen fredagen efterlängtad, sovit mellan 10-11 timmar inatt :D har inte blivit mycket idag, tvätta som vanligt, affären och nu ska snart jag, darya och gabija iväg och fika lite :) Och imorgon får vi se vad som händer :)   Bra k...

Av Linn - 31 juli 2013 19:32

Får bli en liten bildbomb. Håller på att tvätta ridhuset, var tredje dagen idag     En tur till netto med Darya och Sultan idag :) vart bjuden på en kaffe och fick underhållning när han slog in en present :)       Nu har det bliv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards